futher study :)

assalamualaikum semua orang hye hye hye have a nice day haa :D

disaat ini ditika ini semua calon calon SPM 2012 sedang sibuk membuat persediaan untuk menyambung pelajaran setelah 6 bulan merehatkan diri di rumah. haha. ada yang sambung form 6, matrikulasi, diploma, sarjana muda pun adaa. ada yang dekat utara selatan timur barat, akan ke oversea pun ada :D mengikut rezeki masing2 yang dah ditetapkan oleh Allah. tak kisah laa dekat mana pun awak awak dan awak dapat sambung study apa yang penting usaha untuk belajar tu mesti ada baru dapat mencapai kejayaan yeaayyy !

saya akan menyambung pelajaran saya di KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR :) act ini bukan pilihan hati tapi ini yang Allah beri so aku terima dengan redha. Alhamdulillah. aku masih berharap untuk dapat pilihan hati aku DIPLOMA PERAKAUNAN :D insyaAllah kalau ada rezeki dapat untuk rayuan nanti aku akan pergi weheee walaupun daftar bulan JULAI nanti wohooo lambatnyaaaa. because of what aku lagi prefer diloma than matrik? sebab aku tak yakin boleh survive dkt matrik tu well dgn result yang tak seberapa nii nak proceed belajar sains dekat matrik alahaii aku tak sanggup weh. dapat pointer rendah degree dpt course lelong --'' my mum pun prefer aku ambik diploma. she said 'kalau ikutkan hati memang mama tak akan bagi kakak pergi matriks tu tp takkan laa kakak nak duduk kat rumah kan' my mum tak berapa yakin dengan aku sbb yaa of course mothers know the best for her children. susahkan nak decide untuk masa depan ni haihh kena fikir betul2 kalau tersalah buat pilihan habislah masa depan.

kawan2 sekolah aku ada yang decide nak sambung matrik even dapat u. pilihan masing2 kan. adaa yang bertuah tu dapat buat foundation untuk fly oversea waaahhh untung laaa. murah rezeki tu namanyaa :D ada yang sambung dekat universiti swasta, yelaa macam aku cakap tadi rezeki masing2. Allah dah tetapkan dan itu yang terbaik untuk kita. kita ni cuma berusaha dan jangan sia siakan peluang yang dah ada depan mata. nanti menyesal tak sudah.

here some PHOTO of KMS :D future second home haha






inilah dia tempat yang akan aku tinggal selama setahun ni *kalau sampai setahu laa haha :p
GOODLUCK for those yang akan dan memang perlu menyambung pelajaran tak kira laa dekat manaa pun. teruskan usaha yeaahhh !



Comments

Popular posts from this blog

awesomeness :)

bila bosan ?

Comeback after 5 years